Deklaracja Dostępności
Szkoła Podstawowa nr 79 w Łodzi
im. Łódzkich Olimpijczyków zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://sp79lodz.wikom.pl
- Data publikacji strony internetowej: 28 czerwca 2023.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 28 czerwca 2023.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Strona zawiera mapę dojazdu - mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
- Na stronie znajdują się odnośniki do stron zewnętrznych - strony te nie są w pełni dostępne cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji: 03 lipca 2023.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 25 marca 2024.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia tabela podsumowująca badanie dostępności cyfrowej.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Anna Wituła, Dorota Pietrzak
- e-mail - kontakt@sp79.elodz.edu.pl,
- telefon - 42 678 60 70.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Imię Nazwisko — Dyrektor Generalny Przykładowego Urzędu,
- adres: ul. Przykładowa 12, 00-111 Przykład,
- e-mail: przykladowy-adres@email.gov.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.
Dostępność architektoniczna
Budynek szkoły składa się z 5 kondygnacji i nie jest dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami.
Na kondygnacji minus jeden znajduje się szatnia uczniów, na parterze znajduje się sekretariat, gabinet dyrektora, gabinet wicedyrektora, gabinet kierownika gospodarczego, gabinet pielęgniarki, jadalnia, świetlica.
Na pierwszym piętrze znajdują się sale dydaktyczne, toalety oraz sklepik szkolny.
Na drugim i trzecim piętrze znajdują się sale dydaktyczne oraz toalety.
Przy głównym wejściu do budynku znajduje się 5 schodów, dzwonek znajduje się przy głównych drzwiach wejściowych po lewej stronie. Po wejściu do holu znajduje się kolejne 5 schodów, przy drzwiach wejściowych prowadzących na teren placówki znajduje się domofon oraz wideo domofon. Z holu po prawej i lewej stronie znajduje się po 12 schodów prowadzących w dół na poziom minus jeden do szatni uczniów.
Rodzice oczekujący na dzieci nie wchodzą na teren placówki.
Interesanci są przyjmowani w określonych godzinach. W szatni dyżuruje woźna przy bezpośrednim wejściu do placówki i kieruje interesantów w wskazane miejsce.
Cały budynek składa się z części dydaktycznej, łącznika oraz części sportowej.
Odcinek sportowy składa się z dużej sali gimnastycznej do której trzeba pokonać 5 stopni. Druga mała sala gimnastyczna znajduje się na pierwszym piętrze w sali numer trzynaście.
W budynku nie ma wind, pochylni oraz platform.
Na terenie szkoły nie ma miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnościami.
Wejście osoby z niepełnosprawnościami z psem asystującym na teren placówki jest możliwe po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania.
Warunkiem wejścia na teren placówki osoby z psem asystującym jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę z niepełnosprawnościami certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych i aktualnych szczepień weterynaryjnych.
Możliwość wejścia do budynku na teren placówki z psem asystującym nie zwalnia osoby z niepełnosprawnościami z odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez psa asystującego.
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.